Ben Fero X Cash Flow ‘Üçe Beşe Bakamam’ Tüm Dijital Platformlarda


Ben Fero‘nun yeni şarkısı ‘Üçe Beşe Bakamam‘ .ft Cash Flow eşliğinde yayınlandı. YouTube, Apple Music, Spotify ve Tüm dijital platformlarda yayınlanan klip, belgesel eşliğinde nostaljik bir görünüme sahip. Müziğini Burak Keskin’in ele aldığı video klibin açıklamasında Özel teşekkür edilen isimler arasında Elanur Pat’da yer almakta. Instagram ve Twitch fenomeni Elanur, Ben Fero’nun yeni parçasında destek olan isimlerden birisi.

Şarkıyı hemen dinleyebilir, görüş ve yorumlarınızı emojiler dahilinde paylaşabilirsiniz.

Ben Fero Hayali Olan Cash Flow Düetini Gerçekleştirdi!

Ben Fero küçüklükten beri dinleyicisi ve hayranı olduğu Cash Flow ile ortak düet yaptı. Liseli zamanlarından beri konserlerini takip eden ve güncel şekilde Cash Flow dinleyicisi olan Ben Fero, yıllar sonra hayranı olduğu isimle Üçe Beşe Bakamam şarkısıyla birleşti.

Üçe Beşe Bakamam Şarkı Sözleri

[Giriş] x2

Öyle üçe beşe bakamam (Bakamam)
Gelir gider bir gün paralar (Paralar)
Öyle atar gider bana bak (Bana bak)
Beni bilir bi tek yaradan
(YE YE YE)

[Verse] Ben Fero

İşi çözmeden beni arama
Bişi bilsem seni aramam
Senle kimseler girmez arama
Sen-le kim-seler girmez arama

Bişeyler yaptım gene
Kimlerin kimlerin DM
Oluyom her gün Meme
Doymuyon açsın neye
Bi arkadaştım dondum beye
Seni bilemiyorum döncen neye
Doymadın gollere yeye yeye

Bornova burdan 45 KM
Roket bişeyler yaptım gene
Kim bilir kaçtı hep kimlerin DM
Sanalda oluyom her gün Meme
Düşmeye doymadın açsın neye
Bi arkadaştım dondum beye
Seni bilemiyorum döncen neye
Doymadın gollere ye ye ye ye
(WUH)

[Nakarat] x2

Öyle üçe beşe bakamam (Bakamam)
Gelir gider bir gün paralar (Paralar)
Öyle atar gider bana bak (Bana bak)
Beni bilir bi tek yaradan
(YE YE YE)

[Verse] Cash Flow

Fight sokaklara suikast kabinlere
Hype aghtt diyor bana
Hızlı ol sigarayı yak mic
Çektiğin kliplerin hepside arrak
Bir yanda Usame bir yanda Barack
İki 70lik devirdik ya rock laayyt
Makinalar zulada
Thuglife 4 life silver purple orange white
paranoyak manyak mikrofonu bırak
Allah bide underground
Vallah flow Number one
Zarlar altın saat koldan çıkar
Soyulcan donuna kadar
Bu işlerin sonu nereye kadar
Satanistleri aslanlara at
5 dakkaya oradayım dedim n
Eden arıyorsun her yarım saat
Parayı bulunca alırsın kendine yeni bir hat
Yeni bir kat kime göre neye göre
Türkçe Rap’e üstad senin gibi götlere her şey müstak
Rap yapma pavyonlara karı sat
Menajer gavat naber whatsp
Çakal için fırsat bu fırsat
Seni sarmısaklasakda mı bıçaklasak
Kanlı torba bağırsak
Hastaneden ambulans çağırsak
Son ses müzik dinle sağırsan
Nakaratla bir başına kalırsan
O yüzden ayıkla ayıkla ayıkla
Benim sözleri geceleri sayıkla
Yunanistan’a kaçtınız bir anda kayıkla
Bir gençlik kayıp lan harbiden ayıp lan


Beğendin mi? Arkadaşların ile Paylaş!

1
1 point

Emojini Yansıt!

Ne! Ne!
0
Ne!
Eğlenceli! Eğlenceli!
1
Eğlenceli!
Beğeni! Beğeni!
1
Beğeni!
Akıcı! Akıcı!
1
Akıcı!
Kızgın Kızgın
0
Kızgın
Çok Komik! Çok Komik!
0
Çok Komik!
LoL! LoL!
0
LoL!
Sevgi Dolu! Sevgi Dolu!
0
Sevgi Dolu!
izmir escort izmir escort antalya escort escort izmir bursa escort porno izle türk porno izmir escort eskişehir escort