RTÜK, Kemal Kılıçdaroğlu’nun savlarını yayınlayan 4 kanala para cezası kesti

Rtük, CHP Genel Lideri Kemal Kılıçdaroğlu’nun TÜRGEV ve Ensar üzerinden Amerika’ya para aktarılması ile ilgili açıklamasını “eş zamanlı” yayınlayan” KRT TV, Tele 1, Halk TV ve Flash TV’ye reklam gelirlerinin yüzde 3’ü oranında para cezası kesti. Karar, oyçokluğu ile alındı.

“MUHALEFET ÖNDERİNİN ARGÜMANLARINI YAYINLAMAK NE VAKİT CÜRÜM OLDU?”

RTÜK ÜYESİ DE REAKSİYON GÖSTERDİ

Radyo ve Televizyon Üst Heyeti Üyesi İlhan Taşçı ise Twitter’dan yaptığı açıklamada şu tabirleri kullandı: ” Rtük, Sayın Kılıçdaroğlu’nun ülkeyi sarsacak, manşet haber niteliğindeki açıklamaları ve ifşa ettiği evrakları yayınlayan Tele1 KRT, Flash ve Halk TV’ye oyçokluğuyla tavandan %3 para cezası verdi. Karar, basın özgürlüğüne, haber alma hakkına ve demokrasiye vurulan bir darbedir!

“MECLİS TV’NİN DE FİŞİ ÇEKİLEBİLİR”

Rtük yayıncılara “Kılıçdaroğlu’nun elinde doküman de olsa, söyledikleri hakikat da olsa yayınlarsanız ceza keserim, sansürlerim” gözdağını veriyor. Bu bakışla, partilerin canlı verilen küme toplantıları sansürlenir, muhalefetin sesi duyulmasın diye Meclis TV’nin fişi de çekilebilir.

“BU NEYİN TELAŞI?”

Türgev ve Ensar’ın şikayet dilekçelerine verilen sayı numaranın mürekkebi kurumadan RTÜK Lideri Ebubekir Şahin özel talimatla akşam rapor hazırlattı. Yüzlerce şikayet dilekçesi aylardır hatta yıllardır sürece bile alınmazken artık bu neyin telaşı, kimlere yaranma arayışı!!!”

İlginizi Çekebilir;  Brezilya'da son 24 saatte Covid-19 yüzünden ölenlerin sayısı 892 olarak açıklandı

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.